måndag 8 november 2010

Dumdristigt eller målfokuserat..?!

Har haft en sån där dag då hela kroppen känns trött, tung och värker av träningsvärk.. också en sån dag då motivationen sviker. En sån där dag då jag hellre stannar kvar i soffan och degar än kör mitt träningspass! En sån där dag då jag på alla sätt och vis försöker att övertyga mig själv om att jag verkligen inte behöver träna idag.. Du vet när varje cell skriker NEJ :-D Japp, till och med jag kan ha sådana dagar :-) Så nu vet jag inte om det är otroligt dumdristigt eller målfokuserat att ändå köra sitt planerade tokhårda träningspass och bara vägra att lyssna till kroppen!? Eftersom jag i förväg planerat mitt träningsschemat för åtta veckor framåt, vill jag inte tänja på gränserna.. Visst passet var riktigt tungt och till och med efter 20 minuters träning får jag fortfarande pusha mig själv till att inte lägga ner.. MEN, tillslut bara hände det och helt plötsligt från ingenstans kom kraften, energin och styrkan och damn vad bra det gick och åhhh så underbart efteråt!

2 kommentarer: