söndag 21 november 2010

Voiceless..

Jag har nog aldrig varit så här frustrerad tidigare.. Min röst försvann spårlöst för två dagar sedan och verkar inte ha den minsta tanke på att komma tillbaka :-( Jag har varit hes tidigare och "tappat" rösten, har jag trott iallafall tills jag nu verkligen TAPPAT rösten! Jag kan inte ens harkla mig eller hosta utan bara väser.. Vad hände?! Jag som älskar att prata, måste prata, lever för att prata.. Så under helgen har Niklas fått vara min tolk, min personliga telefonsvarare, lära sig teckenspråk (mitt eget) men även haft en väldigt lugn, skön och tyst helg :-D Jag ser med spänning fram emot att träna morgondagens kunder i största möjliga tysssssssstnad. Stackars er som måste vara i närheten av mig när den kommer tillbaka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar