torsdag 25 november 2010

Att längta..


För mig är det jätte viktigt att ha något att längta efter varje dag.. kan vara både stort och smått! Sätta lite guldkant på vardagen. Kanske har du med dig ett extra gott mellanmål, kanske får du krypa ner i ett varmt bad efter jobbet, kanske kan du boka i en middagsdejt.. trots att det är tisdag eller kanske kan ett leende från någon speciell göra din dag :-) Det är jätte viktigt med de små sakerna men jag kan inte riktigt nöja mig där.. jag vill även ha det "stora" för att sätta lite extra guldkant på livet! Du vet något som framkallar den där känslan man hade i kroppen dagarna innan julafton som barn.. eller ja.. fortfarande som vuxen också i och för sig ;-) Allt pirr i kroppen, spänningen, otåligheten och all förväntan! Att längta till något speciellt helt enkelt! För mig handlar det ofta och gärna om att resa. Därför är det nu dags att planera in nästa resmål och jag tror att det kanske blir Dubai :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar