lördag 18 september 2010

Spontanitet..

lite nya skålar, assietter, skålar, ljus och servetter

Tänk att det oftast kan bli såå mycket bättre när du gör något spontant..! En spontan fika, middag eller fest brukar ofta kunna bli de bästa bara för att man inte hunnit få några förväntningar, planera och krånglat till det i onödan.. Något annat spontant som brukar bli väldigt bra för mig är shopping :-) Visst är det så.. rätta mig om jag har fel.. men den dagen du går ut på stan och bara måste ha ett par nya skor, en jacka eller en festblåsa till kvällen, är också de dagar då du inte hittar ett skit!! Eller hur!? Om du däremot är ute på stan och absolut inte ska ha något så är det som att alla butiker bildat en maskopi och bara väntar på att få sätta dit dig.. jasså det trodde du va!! komma hem tomhänt.. skulle inte tro det! Ha ha :-) Så idag blev det spontanshopping till köket! Absolut inget jag behövde förrän sakerna tittade på mig och sa.. ta med mig hem! Eftersom jag inte är den som är den fick de självklart följa med.. och jäklar vad bra det blev! Det visade sig att jag behövde dessa ändå ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar