fredag 23 april 2010

Morgonstund har guld i mund

Ibland funderar jag starkt på att jag måste vara lite skadad.. Att frivilligt ställa klockan på 05.45 en LEDIG fredag för att åka iväg och träna yoga kan kanske låta galet i mångas öron.. Själv vet jag att jag gjort rätt beslut när jag kliver in i yogasalen, i värmen och faktiskt upptäcker att det finns fler "skadade" människor därute som väljer att starta dagen på absolut bästa sätt! Det är så värt det :-) Så klockan 10.00 hade jag hunnit träna, äta frukost, duschat OCH storhandlat!! Tänk om jag inte ställt klockan och istället fallit för frestelsen att dra täcket över huvudet och stanna kvar i den varma sängen.. Då hade jag kanske hunnit få i mig en frukost i nuläget. Snacka om att ligga på plus :-)

Idag är det fredag!! Njut av dagen!

3 kommentarer:

  1. Välkommen in i Bloggvärlden, härligaste Linda!
    Hoppas du får en finfin dag,

    Puss&kram
    Mo

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste :-) En helt ny värld vill jag lova!

    Puss å Kram och ha en go helg!

    SvaraRadera
  3. Är väl bra att vi finns ett gäng "skadade" :) Morgonträning är ju det bästa!
    Vi ses snart!
    //Jennie

    SvaraRadera