torsdag 5 augusti 2010

Turist i sin egen stad :-)

Paddan tur med mamsen, papsen och älsklingen :-)


Jätte god pizza till lunch på El corazon..

..fantastisk dessert på Brogyllen :-)

..och en underbar trerätters i Mölnlycke ;-)

Oj vad mycket vi hunnit med i dag :-) Jag och mamma började morgonen på bästa sätt med 70 min puls och styrka. Såå gott att komma hem och äta go frukost efteråt :-) Vädret som skulle vara regn blev ju super bra vilket gjorde vår tur på stan mycket trevligare. Det fick bli en paddan tur, stadsvandring, långlunch i solen och en fika blandat med lite shopping. Kvällen firade vi i Mölnlycke med faster m familj och Birgitta bjöd på fantastisk mat :-) En hel dag med mat och godsaker.. I love! Lustigt.. jag får ofta höra när jag äter något "onyttigt".. kan/får du äta sånt?! Oj.. JA!! Jag äter och njuter med gott samvete :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar