söndag 12 september 2010

Utmattad och lycklig..

I Danmark, här tillsammans med Monika och Daniel från Activio

The star!

i väntan på spinning

Har haft en fantastisk helg i Halmstad och Danmark tillsammans med min goda vän, kollega, inspiratör och förebild Monika Björn. Vi har lyckats avverka två konvent i två länder med sex klasser under två dagar.. varför ligga på latsidan :-) I Halmstad på The Academy värmde jag upp lördagen med 60 min crossfit för Mikael Svensson följt av 70 min Atletik femkamp, ett fyspass med Jari Ketola :-) Därefter fick jag faktiskt några timmars vila medan vi transporterade oss till Nike Convention i Danmark. Här väntade 60 underbara minuter med Monikas spinnigklass The B.A.D ride samt 60 min Kettlebell Challange där jag trodde, tänkte och hoppades att jag skulle kunna gömma mig i ett hörn och köra lite lätt.. vilket inte Monika tyckte då jag och Johanna glatt fick hoppa upp på scenen :-) Vad kan jag säga.. en lördag kan inte bli bättre!

Söndagen och tillbaka i Halmstad fick kroppen vakna till liv med funktionell träning i Positiv Body Position med Jari Ketola med efterföljande försök på stakningsrekord i 100m.. 2 sekunder ifrån :-( 15 min återhämtning för att sen avsluta dagen med 60 Afro Power Dance tillsammans med Anna Lindh och ytterligare ett försök på rekord.. men 3 sekunder ifrån.. kan tro att kroppen är uttömd :-)


Så utmattad och lycklig är jag nu tillbaka i Göteborg med massor av ny inspiration, kunskap, energi och träningsglädje.


Tack Monika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar