måndag 27 september 2010

Lost and found..


Jag har alltid en liten klump i magen när det är dags att hämta bagaget efter en flygning.. kommer väskan eller ej!? Efter alla år med ett antal flygresor runt både Sverige och Världen så antar jag att det var min tur nu.. Av någon konstig anledning kände jag det på mig och när bandet stannade och luckan stängdes fick jag en större klump i magen.. NEJ!! Men hallå!! Min väska har inte kommit! HALLÅ!! Det visade sig att den inte "hunnit" med från Arlanda till Landvetter.. shit! Kan bara säga att det var tur att det hände åt detta håll och inte på väg till Gotland :-) Så under ett dygn har jag bejakat min manliga sida och tvättat mig med manliga produkter då det kändes väldigt onödigt att köpa ny ansiktstvätt, dagcreme osv.. Måste säga att jag inte riktigt känner mig hemma i dessa dofter.. de klär mig liksom inte :-) Men slutet gott, allting gott! Väskan är tillbaka i rätta händer och jag får dofta som en kvinna igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar