fredag 10 september 2010

Hotellgym i all ära..

ett av de bättre, Wynn i Las Vegas

.. men tacka vet jag ett riktigt gym :-) Under vår nästan fyra veckors långa resa har jag försökt att hålla igång så gott det går. Startade varje morgon (förutom fyra) med 30 minuter kondition i form av rodd, crosstraining, cykling eller promenad i lutning samt 30 minuters styrketräning. Vi har bott på hotell med gym så det har gått att köra någorlunda. Det har blivit en hel del improvisation då det ibland funnits väääldigt lite och udda utrustning att tillgå.. men det gör bara det hela lite mer spännande! Den träning som blev av har iallafall gjort att jag kunnat bibehålla det jag tidigare byggt upp, vilket var min mening. För mig är det omöjligt att vara på semester i fyra veckor och inte göra ett jota.. arbetsskada.. ja kanske :-) men det har faktiskt inte tagit emot en enda morgon, bara gett mig en bättre kickstart på dagen. Men iallafall.. idag var det äntligen dags att köra på "riktigt" vilket var underbart :-) Rodd, axelpress, TRX övningar, dips, marklyft, frivändningar och några sköna magövningar fick avsluta arbetsdagen. Gött att vara tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar