lördag 25 september 2010

Update från Hemse

Första utbildningsdagen i Hemse har varit helt fantastisk och jag har 10 goa och glada gotlänningar som deltar! Vi har varvat teori med praktik och cyklat två svettiga pass (en fartlek och en bergsklass).

I morgon startar vi klockan 08.30 med extensiva intervaller.. längtar :-) 

Nu väntar kvällsmys med färska jordgubbar, brieost och nötter till tv tittande :-D

här håller vi till.. SuderGym

svettiga å goa :-)

lite grupparbete..

min middag på Hemses restaurang/pizzeria.. en kebabsallad. Mmmm!

2 kommentarer:

  1. Tack för en fantastisk helg Linda!! Jag är så nöjd och helt utmattad.. ;) Lär höra av mig..
    Kram Mickan

    SvaraRadera
  2. Tack själv Mickan för en strålande insats! Såå glad att jag fick tillbringa helgen tillsammans med er i Hemse!

    Stor kram

    SvaraRadera