onsdag 8 september 2010

Hemma efter att ha levt i en drömvärld


Tänk vad tiden går fort.. jag tyckte att det var igår vi planerade och bokade vår resa :-) Det skulle äntligen bli dags att göra USA!

Tiden innan.. månaderna, veckorna och dagarna är så underbara och man kan verkligen njuta av att ha något speciellt att se fram emot.

Vi har haft det helt underbart och har sett och upplevt massor. Tiden går självklart alltid för fort men jag börjar lära mig att stanna upp mer, njuta och ta in alla intryck!

Idag är det första dagen tillbaka i Sverige och jag måste medge att det var med blandade känslor jag satte mig på planet igår.. Missförstå mig rätt nu :-) Jag älskar Sverige och skulle inte vilja bo någon annan stans, jag har världens bästa jobb, underbar familj och vänner.. men du vet att få leva i en drömvärld under några veckor är fantastiskt, underbart och oslagbart. Inga måsten, ingen stress och inga tider att passa (förutom flygtider då..). Du kan vakna när du vill på morgonen och lägga dig när du vill på kvällen, äta gott, dricka gott, se och uppleva massor och bara göra saker som är såå skoj.. ha ha du får till och med sängen bäddad :-) Men vem skulle vilja leva så för evigt..? Då skulle det inte kännas lika fantastiskt och lyxigt.. eller hur :-)

Så nu är det bara till att kasta sig in i vardagen igen och efter att ha gjort första arbetsdagen så känner jag att det kommer att bli en strålande höst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar