fredag 24 september 2010

Gotland, I like!!

min lunch på Arlanda, kycklingsallad från Max
ringmuren i Visby
mitt lilla krypin :-)

Jag är såå glad över att få vara i Gotland just nu :-) Här är det sommar och jätte varmt med strålande sol. Jag kom fram runt 13 idag och har blivit välkomnad med öppna armar av underbara människor. Stefan från Hälsoform har varit fantastisk och har underhållit mig hela dagen samt varit privat chaufför :-) Vi startade i Hemse med en rundtur i samhället och rundvandring på träningsanläggningen. Sen åkte vi in till Visby, tog en fika och strosade runt. Här är så mysigt! Strax efter 17 var det dags för nästa date med Peter på Visby träningscenter och 18.00 fick jag köra en svettig bergsklass tillsammans med ett härligt gäng spinninginstruktörer. You rock!! 

Efter klassen står Stefan redo med bilen för att köra mig tillbaka till Hemse. Bums in i duschen, fram med nötpåsen och ner i sängen.. Mmmmm!! Så nu är det lite slutfix inför morgondagens spinningutbildning och jag kan knappt bärga mig till fortsättningen på helgen.

2 kommentarer:

  1. Det låter som du har det bra! Härligt! Kram M

    SvaraRadera
  2. Ja underbart! Men jag saknar min teamplayer :-)

    SvaraRadera