måndag 6 december 2010

Lycklig och sorgsen

Ligger nu nerbäddad i min mysiga tågkupe och ser fram emot 12 härliga timmar innan vi rullar in på perrongen i Göteborg. Jag kan bara önska att tåget håller, att vi inte spårar ur, att vi inte får signalfel, att inte dörrarna fryser, att ingen av mina nya vänner snarkar, att jag får mottagning och kan se "så mycket bättre" från i lördags och att vi kommer fram kl 08.35 som planerat :-) Då skulle jag bli glad :-D

Jag har haft fem underbara dagar och jag känner mig framförallt lycklig men även sorgsen över att lämna Östersund. Sorgsen för att behöva lämna många nära och kära och för att jag som vanligt bara hunnit träffa en bråkdel av alla jag skulle vilja träffa.. Lycklig för att jag fått kvalitetstid med många nära och kära. Min fantastiska mamma, pappa och bröder, Maria, Renaz och min goa väninna Sandra med dotter Pasha som jag inte träffat på fyra år. Tack för att ni finns :-)

Det känns iallafall otroligt härligt att veta att jag kommer hem till alla nära och kära i Götet :-) Jag har saknat er!

Sandra och Pasha



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar