onsdag 5 januari 2011

Dubai here I come :-)

Som många av er redan vet så älskar jag att resa och gör det gärna några gånger per år. Det finns så mycket att se och så mycket att uppleva ute i den vida världen :-) och gissa vad.. nästa resa är inbokad, JIPPIE!! Den 5e april åker jag och Niklas till Dubai för lyx lyx och LYX :-D Jag är minst sagt spänd och förväntansfull över att resa till the pearl of the Arabian gulf! Här finns bland de bästa, längsta och vackraste stränderna, de lyxigaste hotellen, den godaste maten och den mest fantastiska shopping! Jag tror att jag kommer att trivas som fisken :-)

2 kommentarer:

  1. GUd så underbart.. har velat dra dit i några år nu och tar gärna tips från er när ni varit där! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli fantastiskt :-) Lovar att berätta allt! Kram

    SvaraRadera