torsdag 28 oktober 2010

Plötsligt händer det..

Det är lustigt att jag kan komma på mig själv att gå runt och hoppas och drömma om att vinna massor med pengar :-) Pengar är inte viktigt så.. men ahh vilken frihet! Att kunna köpa vad jag vill när jag vill, att kunna resa vart jag vill när jag vill och att kunna ha arbetet som en hobby :-D Det som gör det hela ännu lustigare är att jag aldrig någonsin gör något för att förbättra mina chanser.. För det kan ju faktiskt vara så att en vacker dag när jag är ute på min morgonpromenad kommer en trisslott singlande ner framför mina fötter med en vinst på 50 000 kr i månaden i 25 år.. Förmodligen!!? Förhoppningen fanns där för ett ögonblick då jag fick några lotter i somras som jag skrapat och vunnit (lite) på. Jag har löst in dem till nya lotter varje gång och nu har det faktiskt gått nästan 4 månader då jag regelbundet skrapat, vunnit och löst in. Så jag tänkte att det kanske finns någon mening med detta.. det kanske är min tur nu! Men.. idag tog lyckan slut! Jag löste in ännu en vinst och fick fyra nya trisslotter och nit på alla :-( På vissa blev det till och med nit x2 och x4! Feels good att vara dubbel förlorare!! Tur att jag har tur i kärlek ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar