måndag 21 juni 2010

Vill alltid göra så mycket som möjligt.. och helst samtidigt..


Det finns alltid såå mycket jag vill, behöver och "måste" göra och här har jag svårt att inse mina begränsningar. Jag vet inte om det är bra eller dåligt när jag kan komma på mig själv med att tex. hacka lök och vispa ägg samtitigt, läsa tidningen samtidigt som jag ser på nyhetsmorgon, alltid ringa telefonsamtal när jag sätter mig i bilen, borstar tänderna och noppar ögonbrynen på samma gång eller hur jag varje morgon tar med mig min klädhög in till badrummet för att klä på mig samtidigt som jag kissar.. ja eller hur.. hon är inte riktigt frisk :-) Jag undrar hur mycket tid jag sparar på detta.. egentligen!!?? Med tanke på att allt blir betydligt krångligare så borde det ta mycket längre tid.. Så varför inte testa att göra en sak i taget..!? Från och med imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar