torsdag 19 augusti 2010

Just love the shopping!!

do you recognize this building :-)

varldens storsta shoppingcenter :-)

god och nyttig sallad till lunch idag..

..och inte lika nyttig men fantastiskt god pizza till middag igar :-)

Just love the shopping :-D och har fatt en ny basta van.. Jules som stylade mig fran topp till ta i flera timmar:-)

min nya fina ring :-)

min fina darling

finns en hel del grymma roof top restaurants och bars med utsikt over NYC

vackert nattetid!

Efter nagra dagars och mils promenerande i NYC har vi nu fatt kopa skavsarsplaster, kylbalsam och liniment till vara eller rattare sagt mina stackars fotter :-) Som galen halsofreak vagrar jag att ta tunnelbana eller taxi i onodan, trots avstanden.. att dessutom promenera i hoga klackar gor inte att mina fotter skrattar och ler! Vi har iallafall sett otroligt mycket och har overgatt fran sevardheter till shopping :-) Vi avverkade bla Macys igar samt strosade och kakade i Chinatown och Little Italy. Otroligt mysigt och underbar mat. Idag har vi varit langs Fifth- och Madison avenue med alla underbara markesbutiker. I just LOVE the shopping! Kvallen avslutades med att vi tog tunnelbanan (faktiskt) till Meatpacking district dar det finns en hel del grymma restauranger, clubar och barer. God middag, gott vin och mumsiga drinkar! Annu en underbar dag ar avslutad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar